פיצה מאנצ'

אם תשאלו תושב צפון המדינה מה יש באזור המגורים שלו שאין בגוש דן והסביבה, יש סיכוי מעולה שלפני שהוא ידבר על בריזת הקיץ הנעימה, הכבישים הפתוחים לרווחה והירוק המהפנט מסביב, הוא בכלל יזכיר את הפיצה שמשגעת את חיפה, עפולה והסביבה. אז תגידו יפה שלום לפיצה שהפכה למוסד של ממש – פיצה מאנץ' שבצפון – פיצה מלאת אהבה…

בבדיקה שנערכה לאחרונה התגלה שבישראל, תאמינו או לא, יותר פיצריות מאשר באיטליה (ביחס לגודל האוכלוסייה, כמובן). אין כל ויכוח – העם הנבחר אוהב את הבצק הפריך, הגבינה הנמתחת, רוטב העגבניות המתקתק וכמובן – התוספות המגוונות. האפשרות לבחור בין פיצריות רבות כל כך נפלאה, ועוזרת להבחין בקלות בין פיצות איכותיות, משובחות, מגבינה אמיתית וחומרים איכותיים וטריים בדיוק כמו ב"מאנץ'" של הצפון, אל מול אלו שמתפשרים על האיכות וגורמים לכם להתפשר על הטעם.

לפיצה מאנצ' ארבעה סניפים – בחיפה, בקריית חיים, בנשר ובעפולה. כל הסניפים פועלים שבעה ימים בשבוע. רשת הפיצות הנפלאה מציעה תפריט משלוחים מגוון, המספק שלל אפשרויות לחובבי הפיצות, המאפים, הסלטים ועוד. שירות המשלוחים של פיצה מאנצ' נחשב, ולא בכדי, למהיר, יעיל ואיכותי. בלי איחורים, בלי פיצה פושרת ובלי תירוצים. מהיר, חם וטרי.

תפריט המקום נשען על ארבעה גדלי מגשים – החל מפיצה אישית משביעה ליחיד, דרך פיצה בינונית האידיאלית לזוג רעב או שלישייה שבעה, פיצה משפחתית המתאימה ל-3-5 נפשות ופיצה ענקית, שאותה יצליחו לסיים כל ילדי הכיתה או כל המשפחה כולל הסבתא, הדודה והכלב. כאמור, מגוון הפיצות העומד לרשות הלקוחות גבוה ומרשים, וכולל, בין השאר, פיצה מרגריטה קלאסית; פיצה בלקנית גדושה בגבינת מוצרלה ובולגרית, זיתים שחורים, בצל ועוד; פיצה בניחוח ספרדי עם סלמי, אווז ופפרוני; פיצת ירקות עם גמבה, עגבנייה ובצל; פיצה חריפה עם מספר סוגי פלפל (לאמיצים בלבד!) ועוד. טווח המחירים נע בין 18 ₪ לפיצה אישית ועד 85 שקלים לפיצה ענקית עם תוספות. מחירי הסלטים (יווני, טונה, ערבי ועוד) עומד על 27 שקלים, בעוד זה של . סמבוסק (פיצה, בולגרית וטונה) נע בין 20 ל-24 שקלים.

פיצה מאנץ' – טעם קטן מאיטליה. בתאבון!

חזור